LISTEN

Isnin, 3 September 2012

update lagi

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia
Malaysia tanah tumpah darah ku tercinta,

lama benar tidak menyinggah blog kesyangan aku ne..
hehe
xda msa, letih kadang-kadang balik kerje terus tido,
ha dah bukak ne nk update la cerite tentang raya. hehehe
seronolk la plak 

raya ne buat laksa ja, x buat apa sangat, tp yang 
penting ken langsir tu yang sangat penting.
kena melaram sikit hehe.. sbb tahun lpas x tukar, 
tahun ne kena tukar lah.

gambar raya family n kawan later lah.

sekarang nk upload gambar saya dan hubby saya dulu. kih9

hubby yg kurus selepas berpuasa :P

PIC ne snap time dia datang rumah saya 
datang nek moto jer
jarak dari rumah hubby n saya just take a time for 10 minutes only :)
dekat sangat. kadang x smpai 5 minit je kalau bawak normal.
tp hubby ne suka bawak slow dalam kpg 
sambil menikmati keindahan alam.
hehehe

-hubby snap kan-

i love him more + more + more

i hope he's the one for  me until forever coz he 

promise that he will take care of me whatever happen n who ever i am

i love him, because of him.  That's too much love from him that i got

start first time i knew him until now

together in peace

5 years 4 month :>)


regards,
Nurul Famiza Binti Azali
-----------The Writers----------------


Tiada ulasan:

Catat Ulasan