LISTEN

Isnin, 7 Mei 2012

my little M:))

Assalamualaikum dan salam sejahtera :) :(
rasanya dah lama sangat aku x catat diari saya dalam blog ney
banyak dan terlalu banyak sangat perkara yang terjadi kepada aku
aku rasa amat bersyukur kerana orang yang aku sayangi selamat
menjalani pembedahan..
kerana hanya Allah sahaja yang mengetahui tentang perasaan aku 
at time tu. dah dekat 2 minggu lebih aku jaga dia, sayang dia, belai dia
aku rasa lebih bersemangat 
aku takut sangat at time tu coz takut benda yang sama berulang kembli! 
aku ingat arwah tokwan aku!
tp alhamdulillah semua dah lepas! 
just bagi dia semangat untuk melawan penyakit dia!
i hope that one day she's come back for normal life as usual ;)
suk nk g follow up!
hope semua akan berjalan dengan lancar sekali!
hope semua nya akan okey!
aku betul2 nk kehidupan dia kembali seperti dulu
boleh memang BOLEH tetapi ianya memerlukan masa yang Agak lah kot 
panjang
but aku dan dia serta orang lain kena bagi semangat yang tinggi 
untuk dia teruskan hidup!
tp dia memang seorang yang kuat !
x hairanlah! hehe! alhamdulillah makin hari dia menampakkan peningkatan
tahap kesihatan nya
love u m.......
i cannot breath without you at my side
i love u very much
i hope u will get much better life soon
i will help you more and more
love u forever
the only one in my life 

tutup luahan hati aku yang sedih :(((
bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan