LISTEN

Jumaat, 15 April 2011

Tetiba teringat Office JPN (Praktikal)

Assalamualaikum dan selamat pagi 
tetibe je rase rindu mereka semua,
entah
dulu masa training kat sana,
rasa jemu lak kadang-kadang.
tp banyak la pengalaman yg aku dapat time aku spend masa kat situ
thanks a lot staff and leader/boss aku 
tu Encik Zawawi Zakaria
yang segak2 tuh! tp dah kawin la anak dya comel2
cerdik!
rindu tempat duduk aku, rindu staff kat sektor aku
rindu semua
yang baik sangat dengan aku,
banyak sangat tolong aku,
boss lak ajar aku uat kelim, jadi urusetia pengarah,
handle majlis, kemas2 bilik dya yg aku paling suka!
x la bersepah sangat bilik dya, dya orang yg tidy!
kadang2 tu semak la jugak dengan mulut orang new mana
boleh tutup kan!
apa2 pon dah lepas
n still jadi kenangan sampai bila2..
yang paling aku rindu dekat kakak aku dua orang ney
kak zila n kak shima
sayang kakak berdua!
sayang ketat2!
love both of you..

 urghhhhh!! wajah aku yang stress dengan ucapan ******** yang sangat
panjang..
2 jam kot kena berdiri dengaq leteran dya
huh!


grrrrr~~ nampak sikit ja muka aku ne
maklumlah masa tu segan sikit dengan kamera neh! haha!

yang tgh tu yati praktikal satu tempat dengan aku,
yang pakai tudung purple depan ney bahiyah, then selendang hitam
tuh sarah, then tudung purple lagi sorang tu atas aku
hajar umaidatul.
yang ney semua wajah praktikal di perlis anak jati
perlis haha! kita orang satu kelas!


kawan2 praktikal kami bersama selama 5 bulan lebih~




sweet memories.... love u alll and i will always miss u all
anyway thaks for reading ^_^








Tiada ulasan:

Catat Ulasan