LISTEN

Isnin, 24 Januari 2011

hari ini 25/01/2011

hari ini bermacam-macam masalah yang telah aku dengar dari kawan-kawan......
sangat pahit bagi mereka ...
tapi aku tidak boleh berbuat apa-apa cuba boleh mendengar sahaja..
kerana aku tidak mahu masuk campur 
aku just share dengan teman rapat aku sahaja..
berkongsi pendapat dengan beliau 
kerana aku hanya percayakan dia...
aku sayang dia lagipon..
macm2 ragam...
tp aku hanya boleh berperasaan simpati kepada kawan2 aku itu..
kasihan mereka menjadi mangsa penindas...
aku doakan agar kawan2 aku berjaya suatu hari nanti...
aku hanya mampu mendengar dan aku tidak mahu lagi masalah yang lama berulang kembali...
aku tidak mahu ada kaitan lagi dengan si budak itu..
aku doakan dia bahagia bersama rakan baru..
dan aku harap dia juga tak akan kacaw hidup aku lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan